24-04-2016 13:06
Dzień dobry,
W marcu 2013 założylam konto osobiste i automatycznie konto oszczednościowe z którego nie korzystałam w ogole do tej pory. Stąd moje pytanie - jakie mam oprocentowanie na tym koncie jeśli w tym momencie zaczęłabym z niego korzystać. I drugie pytanie: czy w razie gdyby to oprocentowanie mnie nie zadowalało czy jest możliwość zamknięcia bez problemów przez internet starego konta oszczednosciowegoi założenia nowego OKO z Bonusem ?
pozdrawiam
25-04-2016 12:49 | Edytowano: 25-04-2016 12:50
@Danma Chciałabym sprawdzić Twoją sytuację, natomiast przez forum nie mam dostępu do Twoich danych. Możesz do nas:
• napisać przez bankowość elektroniczną,
• zadzwonić 32 357 00 69 (infolinia czynna całą dobę) lub
• podejść do oddziału.
Ogólnie zgodnie z Regulaminem Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus na start, jeżeli w czasie trwania oferty zawrzesz nową umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN i jesteś posiadaczem lub współwłaścicielem np. Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN oraz otworzyłaś je przed 13.11.2014 r. i na tym koncie:
• Nie wykazywałaś aktywności (nie robiłaś wpłat i wypłat) od 13.11.2014 r. do dnia zawarcia umowy o nowy rachunek OKO oraz
• Miałaś średnie saldo nie większe niż 10 zł od 13.11.2014 r. do 12.11.2015 r.
Możesz skorzystać z propozycji Bonus na start.
Na zwykłym Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN naliczamy poniżej 100 000 zł 1% w skali roku zmienne, a od 100 000 zł 1,05% w skali roku zmienne.
Ewentualnie możesz dodatkowo otworzyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus w PLN. Ważne, żebyś tego dotychczasowego konta oszczędnościowego nie zamknęła, bo na nie przelejemy pieniądze po zakończeniu 4 miesięcy od otwarcia Bonusa. Oprocentowanie podwyższone będziemy naliczać do 100 000 zł nowych pieniędzy (ponad saldo z 2.03.2016 r.).
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024