29-06-2016 16:17
Czy to prawda, że od 1 lipca 2016 zostanie obniżone oprocentowanie kont oszczędnościowych? Na swoim koncie direct on-line nie mam żadnej wiadomości z banku w tej sprawie. Konto oszczędnościowe w systemie mam zablokowane, natomiast osobiste jest stale dostępne. Taka informacja jest chyba przeznaczona dla klienta, a nie dla wybranego konta i powinna się znajdować w wiadomościach z banku?
30-06-2016 12:20
30-06-2016 16:21
@erty zgadza się. Od 1 lipca 2016r. obniżymy oprocentowanie na kontach oszczędnościowych w PLN. Posiadając dostęp do bankowości internetowej, informacje te są wysyłane i udostępniane w zakładce Wiadomości. Jeżeli wiadomość ta nie jest widoczna, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany:
Sprawdzimy opisaną sytuację.
30-06-2016 18:49
MarcinBa pisze:@erty zgadza się. Od 1 lipca 2016r. obniżymy oprocentowanie na kontach oszczędnościowych w PLN. Posiadając dostęp do bankowości internetowej, informacje te są wysyłane i udostępniane w zakładce Wiadomości. Jeżeli wiadomość ta nie jest widoczna, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany:
- infolinia banku pod numerem 32 357 00 69,
- wysłanie wiadomości przez bankowość internetową.
Sprawdzimy opisaną sytuację.
Dziękuję za informację.
Wczoraj po południu otrzymalam SMS z Banku z informacją o zarejestrowaniu mojego zgłoszenia pod nr. ... i obietnicę odpowiedzi do ...6 lipca.
Dzisiaj przesłano wiadomość na moje konto on-line z podaniem oprocentowania konta OKO od 1 lipca 2016. Nie podano oprocentowania konta OKO Premium, do którego jestem pełnomocnikiem.
Tryb zawiadamiania klientów na "ostatnią minutę" jest nie do przyjęcia. Mam nadzieję, że jutro tj. 1 lipca znajdę te wszystkie "tajne" informacje na stronie internetowej Banku.
03-07-2016 21:42
Na maila ze Społeczności ING nie mogę wysłać odpowiedzi - MAILER DAEMON mi to uniemożliwia. Żadna z odpowiedzi z Banku nie jest satysfakcjonująca. Nie polecam kontaktu z ING poprzez Wiadomości.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |