Odpowiedz

OKO w walutach wymienialnych

Czy OKO walutowe ( walutowe konta oszczędnościowe) mogą same funkcjonować tzn. bez obowiązku zakładania samego konta walutowego?

Nie potrzebuje kart, bankomatów, chce wpłacać i wypłacać w "okienku", robić przelewy wyłącznie na OKO walutowe, wpłacać na to konto również walute kupioną w kantorach internetowych.

Pozdrawiam i dziękuje za odpoweidź.

Aragorn7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
03-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (8 940 wyświetleń)

Re.: OKO w walutach wymienialnych

Możesz posiadać konto oszczędnościowe w walucie bez konieczności posiadania konta walutowego.
Wpłacać pieniądze na to konto możesz bezpłatnie w dowolnym oddziale naszego banku. Konto to również może być zasilane przelewami z zewnątrz.  

 

Opłaty dla Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla klienta indywidualnego) kształtują się następująco: - przelew dokonany przez usługę MojeING na rachunki własne posiadacza rachunku prowadzone w banku - 0 zł za każdy przelew

wypłata środków wykonana w formie wypłaty gotówkowej lub polecenia przelewu do innego banku:
- jedna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 0 zł,
- każda kolejna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 6 zł.

W przypadku Klienta nie posiadającego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN w banku:
- jedna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 0 zł
- każda kolejna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 10 zł.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 920 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy