Odpowiedz
Highlighted

OKO w walutach wymienialnych

Czy OKO walutowe ( walutowe konta oszczędnościowe) mogą same funkcjonować tzn. bez obowiązku zakładania samego konta walutowego?

Nie potrzebuje kart, bankomatów, chce wpłacać i wypłacać w "okienku", robić przelewy wyłącznie na OKO walutowe, wpłacać na to konto również walute kupioną w kantorach internetowych.

Pozdrawiam i dziękuje za odpoweidź.

Aragorn7
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
1
03-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 059 wyświetleń)
Highlighted

Re.: OKO w walutach wymienialnych

Możesz posiadać konto oszczędnościowe w walucie bez konieczności posiadania konta walutowego.
Wpłacać pieniądze na to konto możesz bezpłatnie w dowolnym oddziale naszego banku. Konto to również może być zasilane przelewami z zewnątrz.  

 

Opłaty dla Otwartego Konta Oszczędnościowego (dla klienta indywidualnego) kształtują się następująco: - przelew dokonany przez usługę MojeING na rachunki własne posiadacza rachunku prowadzone w banku - 0 zł za każdy przelew

wypłata środków wykonana w formie wypłaty gotówkowej lub polecenia przelewu do innego banku:
- jedna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 0 zł,
- każda kolejna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 6 zł.

W przypadku Klienta nie posiadającego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN w banku:
- jedna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 0 zł
- każda kolejna wypłata środków (wypłata gotówkowa lub polecenie przelewu) w miesiącu rozliczeniowym – 10 zł.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z aplikacja mobilną

Witam. Mam problem z aplikacją mobilną.

Wcześniej ten problem nie występował. Pojawił się z 2-3 tygodnie temu przy okazji jakiejś aktualizacji.

Logowałem sie do aplikacji przy pomocy PIN.

Obecnie nie mog

...

13-08-2020
Re: Oferta kredytu.

@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista

...

13-08-2020
Re: Śmierć współposiadacza konta komfort, co dalej?

@ArturekF W przypadku śmierci współposiadacza/ współposiadaczki konta pieniądze zostają na rachunku do dyspozycji drugiej osoby, która jest jego właścicielem. Niemniej, prosimy o zgłoszenie nam jej śm

...

13-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy