Odpowiedz

OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Dzień dobry mam pytanie, otóż w czerwcu kończy mi się ważność dowodu osobistego.

W zeszły piątek złożyłem wniosek o wydanie nowego i zapewne potrwa to 30dni.

Czy w tym czasie mogę założyć konto OKO BONUS bez żadnych przeszkód, czy mogę to zrobić dopiero po otrzymaniu nowego dowodu ?

Odpowiedz
0 Lajków
mrwisior
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 283 wyświetleń)

Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Oznacza to, że nie będziesz mógł nabywać nowych produktów i usług do czasu aktualizacji dokumentu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (2 210 wyświetleń)

Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?

 

Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój aktualny dowód wygasł.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mrwisior
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-04-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 187 wyświetleń)

Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 123 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy