Odpowiedz

Nowe środki

Witam,

Mam pytanie dotyczące dotyczące Konta Oszczędnościowego Bonus. Piszą, że procentowanie 2%, dotyczy wyłącznie nowych środków, czyli oszczędności zgromadzonych powyżej salda początkowego.

Czy do salda początkowego wliczana jest kwota rachunków do których udzielono mi pełnomocnictwa, czy wyłącznie moich środków, bo po udzieleniu pełnomocnictwa, kwota tych rachunków widnieje na moim koncie.

Czekam na odp. Dzięki

Odpowiedz
0 Lajków
niwim
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (11 976 wyświetleń)

Re: Nowe środki

[ Edytowane ]

@niwim Saldo początkowe to łączna kwota, która była na Twoich produktach depozytowych we wskazanym dniu. Uwzględniamy konta, których jesteś właścicielem lub współwłaścicielem. Do produktów depozytowych wliczamy:
- rachunki oszczędnościowe (z wyłączeniem Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego oraz Smart Saver),
- lokaty terminowe,
- lokaty w ramach pakietu Fundusz z Lokatą,
- lokaty w Lokacie z Funduszem,
- Inwestycyjne Lokaty Terminowe.

Aktualna promocja Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus trwa do 19 października 2017 roku. Saldo początkowe badamy na dzień 28 czerwca 2017 roku. Jego wysokość sprawdzisz w Moim ING: Oferta ING -> Oszczędności -> Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus -> Więcej -> Sprawdź Twoje saldo początkowe.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (11 909 wyświetleń)

Re: Nowe środki

Czy mając pełnomocnictwo do konta staje się automatycznie jego współwłaścicielem?

Odpowiedz
0 Lajków
niwim
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-10-2017
Wiadomość 3 z 4 (11 851 wyświetleń)

Re: Nowe środki

Nie. Aby zostać współwłaścicielem odwiedź oddział banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (11 786 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy