Odpowiedz

Blokada konta oszczędnościowego

Witam po wpłacie na konto oszczędnościowe moje środki zostały zablokowane. Bank tłumaczy się tym że konto oszczędnościowe było zablokowane jednak wpłacić można było wypłacić już nie. Po złożeniu reklamacji bank tłumaczy się tylko miesięcznym okresem rozpatrzenia sprawy. W tych czasach to żenada!
Odpowiedz
0 Lajków
Arni3015
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-12-2023
Wiadomość 1 z 6 (9 879 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Trudno określić mi co dokładnie stało się na Twoim koncie oszczędnościowym. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, podając maksymalny termin rozpatrzenia. Proszę, poczekaj na odpowiedź w tej sprawie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 6 (9 803 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Łatwo powiedzieć żeby zaczekać kiedy zostaje się bez środków na koncie a rachunki i życie niestety nie zaczeka.
Odpowiedz
0 Lajków
Arni3015
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-12-2023
Wiadomość 3 z 6 (9 792 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Jak długo można czekać? Jestem bez środkòw do życia. Nr. zgłoszenia 102923/122023.
Odpowiedz
0 Lajków
Arni3015
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-12-2023
Wiadomość 4 z 6 (9 561 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Dwa tygodnie minęły i cisza. Zablokować komuś wszystkie środki i się nie przejmować. Żenada!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Arni3015
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
14-12-2023
Wiadomość 5 z 6 (9 525 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Witam w ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Simon2222
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
10-01-2024
Wiadomość 6 z 6 (8 678 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy