Odpowiedz

,,Zyskaj do 120 zł za pensje”

Dzień dobry,

 

W swoim pierwszym poście chciałem zapytać o tytułową promocję - w jej regulaminie (w zał.) czytamy o zaproszeniach wysyłanych tylko do pewnego grona klientów banku. Po wzięciu udziału i przekazaniu swojego wynagrodzenia na konto ING, po 4 wypłatach dostaniemy od banku 100, lub 120 złotych nagrody - kuszący profit za coś, co i tak dzieje się automatycznie.

 

Otwierając konto direct na początku maja, po trafieniu na promocję, napisałem wiadomość w Moje ING do banku, z zapytaniem jakie warunki ewentualnie muszę spełnić, aby zostać zaproszonym do promocji, z dopiskiem, że chętnie przeniosę swoje wynagrodzenie a nawet zamknę konto u konkurencji. Dodam, że wcześniej wyraziłem zgodę na wszystkie zgody marketingowe.

 

W odpowiedzi otrzymałem:

 

 

Spoiler

"Panie XXX,
  

w promocji "Zyskaj do 120 zł za pensję" bierze udział tylko zaproszona grupa klientów. Pan nie otrzymała takiego zaproszenia i nie możemy dopisać Pana do udziału w tej promocji.

Aktualne promocje znajdzie w bankowości elektronicznej po zalogowaniu w zakładce Oferta ING, następnie Promocje. 

Niewykluczone, że w przyszłych edycjach tej promocji, jeśli się pojawi, zaprosimy Pana do udziału.



Z pozdrowieniami

pani Joanna, specjalista ds. relacji z klientem (nazwisko usunąłęm)"

 

 

I tutaj pytania:

- ktoś z Was dostał się do promocji? Jak długi macie staż w ING?

- jeżeli chodzi o powyższą odpowiedź banku - sam pracuję na co dzień z klientem i nie wyobrażam sobie odpisywać z szablonu, a jeśli już - to poprawnie go przepisuję. Pani Joanna widocznie się spieszyła, może po prostu pomyliła - nie wnikam, bywa. Wyznaję zasadę, że kontakt z klientem to wizytówka firmy Emotikon: Szczęśliwy

- ja wiem, że moja studencka wypłata to nieduży zastrzyk pieniędzy dla banku, ale czy nie warto tworzyć takich promocji dla wszystkich np. nowych klientów, zastanawiających się nad dyspozycją pensji?

 

Podsumowując, z przeniesieniem mojego wynagrodzenia na konto w ING na razie się wstrzymam Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
me_cenas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-05-2018
Wiadomość 1 z 1 (3 427 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy