25-05-2018 11:40
Dzień dobry,
W swoim pierwszym poście chciałem zapytać o tytułową promocję - w jej regulaminie (w zał.) czytamy o zaproszeniach wysyłanych tylko do pewnego grona klientów banku. Po wzięciu udziału i przekazaniu swojego wynagrodzenia na konto ING, po 4 wypłatach dostaniemy od banku 100, lub 120 złotych nagrody - kuszący profit za coś, co i tak dzieje się automatycznie.
Otwierając konto direct na początku maja, po trafieniu na promocję, napisałem wiadomość w Moje ING do banku, z zapytaniem jakie warunki ewentualnie muszę spełnić, aby zostać zaproszonym do promocji, z dopiskiem, że chętnie przeniosę swoje wynagrodzenie a nawet zamknę konto u konkurencji. Dodam, że wcześniej wyraziłem zgodę na wszystkie zgody marketingowe.
W odpowiedzi otrzymałem:
"Panie XXX,
w promocji "Zyskaj do 120 zł za pensję" bierze udział tylko zaproszona grupa klientów. Pan nie otrzymała takiego zaproszenia i nie możemy dopisać Pana do udziału w tej promocji.
Aktualne promocje znajdzie w bankowości elektronicznej po zalogowaniu w zakładce Oferta ING, następnie Promocje.
Niewykluczone, że w przyszłych edycjach tej promocji, jeśli się pojawi, zaprosimy Pana do udziału.
Z pozdrowieniami
pani Joanna, specjalista ds. relacji z klientem (nazwisko usunąłęm)"
I tutaj pytania:
- ktoś z Was dostał się do promocji? Jak długi macie staż w ING?
- jeżeli chodzi o powyższą odpowiedź banku - sam pracuję na co dzień z klientem i nie wyobrażam sobie odpisywać z szablonu, a jeśli już - to poprawnie go przepisuję. Pani Joanna widocznie się spieszyła, może po prostu pomyliła - nie wnikam, bywa. Wyznaję zasadę, że kontakt z klientem to wizytówka firmy
- ja wiem, że moja studencka wypłata to nieduży zastrzyk pieniędzy dla banku, ale czy nie warto tworzyć takich promocji dla wszystkich np. nowych klientów, zastanawiających się nad dyspozycją pensji?
Podsumowując, z przeniesieniem mojego wynagrodzenia na konto w ING na razie się wstrzymam
Pozdrawiam!
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |