Odpowiedz

,,Zyskaj do 120 zł za pensje”

Dzień dobry,

 

W swoim pierwszym poście chciałem zapytać o tytułową promocję - w jej regulaminie (w zał.) czytamy o zaproszeniach wysyłanych tylko do pewnego grona klientów banku. Po wzięciu udziału i przekazaniu swojego wynagrodzenia na konto ING, po 4 wypłatach dostaniemy od banku 100, lub 120 złotych nagrody - kuszący profit za coś, co i tak dzieje się automatycznie.

 

Otwierając konto direct na początku maja, po trafieniu na promocję, napisałem wiadomość w Moje ING do banku, z zapytaniem jakie warunki ewentualnie muszę spełnić, aby zostać zaproszonym do promocji, z dopiskiem, że chętnie przeniosę swoje wynagrodzenie a nawet zamknę konto u konkurencji. Dodam, że wcześniej wyraziłem zgodę na wszystkie zgody marketingowe.

 

W odpowiedzi otrzymałem:

 

 

Spoiler

"Panie XXX,
  

w promocji "Zyskaj do 120 zł za pensję" bierze udział tylko zaproszona grupa klientów. Pan nie otrzymała takiego zaproszenia i nie możemy dopisać Pana do udziału w tej promocji.

Aktualne promocje znajdzie w bankowości elektronicznej po zalogowaniu w zakładce Oferta ING, następnie Promocje. 

Niewykluczone, że w przyszłych edycjach tej promocji, jeśli się pojawi, zaprosimy Pana do udziału.



Z pozdrowieniami

pani Joanna, specjalista ds. relacji z klientem (nazwisko usunąłęm)"

 

 

I tutaj pytania:

- ktoś z Was dostał się do promocji? Jak długi macie staż w ING?

- jeżeli chodzi o powyższą odpowiedź banku - sam pracuję na co dzień z klientem i nie wyobrażam sobie odpisywać z szablonu, a jeśli już - to poprawnie go przepisuję. Pani Joanna widocznie się spieszyła, może po prostu pomyliła - nie wnikam, bywa. Wyznaję zasadę, że kontakt z klientem to wizytówka firmy Emotikon: Szczęśliwy

- ja wiem, że moja studencka wypłata to nieduży zastrzyk pieniędzy dla banku, ale czy nie warto tworzyć takich promocji dla wszystkich np. nowych klientów, zastanawiających się nad dyspozycją pensji?

 

Podsumowując, z przeniesieniem mojego wynagrodzenia na konto w ING na razie się wstrzymam Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
me_cenas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-05-2018
Wiadomość 1 z 1 (2 400 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problemy z działaniem maklera

Przyznaję, że ING stawia na powtarzalność.

Grając regularnie i przy obrotach nawet 2 milionów miesięcznie poniższe jest kpiną.

Kolejny raz złożenie zlecenia to opóźnienie około 20 sekund, brak aktualiza

...

01-12-2021
Re.: Nie działa makler

U mnie także są problemy z odświeżeniem stanu konta. W notowaniach kursy pokazują się normalnie, natomiast stan konta i kursy w stanie konta są zablokowane chyba na wczorajszych danych.

01-12-2021
Re.: Nie działa makler

Nie mogę odświeżyć stanu konta. Pomimo kilkukrotnego przelogowania, tak samo jest na aplikacji mobilnej. Stan sprzed sesji.

01-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy