15-04-2020 18:58
15-04-2020 19:02
16-04-2020 19:23
@justyna834 niestety nie mamy wglądu w historie Twojego konta, a tylko tak możemy cokolwiek potwierdzić. Taka sytuacja jest jednak możliwa, gdy na Twoim rachunku pozostały pieniądze z poprzedniego miesiąca. Bo wchodzą one również do kwoty wolnej nowego miesiąca.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025