27-09-2018 10:09
27-09-2018 10:14
@Edytka22 tutaj nie sprawdzimy dla Ciebie sytuacji na rachunku. Zadzwoń na nasza infolinię (32 357 00 69) lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Tam specjaliści sprawdzą dla Ciebie sytuację, a w razie potrzeby przyjmą odpowiednią dyspozycję.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |