27-09-2018 10:09
27-09-2018 10:14
@Edytka22 tutaj nie sprawdzimy dla Ciebie sytuacji na rachunku. Zadzwoń na nasza infolinię (32 357 00 69) lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Tam specjaliści sprawdzą dla Ciebie sytuację, a w razie potrzeby przyjmą odpowiednią dyspozycję.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al