06-08-2018 22:21
07-08-2018 22:25
@freaksane W ramach naszego banku przelewy księgujemy lub udostępniamy online. Jeśli przelew zleciłaś po godzinie 20.00, to na koncie odbiorcy pieniądze powinny zostać udostępnione. Nie dzieje się tak tylko w sytuacjach, gdy konto odbiorcy jest zablokowane. Sytuację na rachunku możemy sprawdzić dla Ciebie na naszej infolinii, dostępnej całodobowo.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |