Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Opłata za prowadzenie rachunku firmowego pomimo przelewów do US/ZUS

Proszę o wyjaśnienie: posiadając konto firmowe warunkiem niepobierania opłaty (19zł) jest aktywność konta. Czyli cytując: "wykonanie przez Posiadacza rachunku w danym miesiącu kalendarzowym na rachunku Konto Direct dla Firmy co najmniej jednego przelewu na Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Urząd Skarbowy (US) lub rozumiany jako suma wpływów środków na rachunek Konto Direct dla Firmy w wysokości minimum 2 000 PLN w danym miesiącu kalendarzowym"
Spełniam warunek przelewów do ZUS/US a mimo to pobierana jest opłata. Dlaczego?

Odpowiedz
0 Lajków
Tekila
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-09-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 540 wyświetleń)

Re: Opłata za prowadzenie rachunku firmowego pomimo przelewów do US/ZUS

W ofercie Konto Direct dla Firmy opłata zależy od warunku aktywności, czyli:
Jeżeli w poprzednim miesiącu z klienta konta 
1. wyszedł przelew do ZUS lub
2. wyszedł przelew do US lub
3. wpłynęło na nie 2000zł lub więcej (nie wliczamy tutaj przelewów z innych kont firmowych klienta) prowadzenie konta firmowego będzie za 0 zł

Jeżeli nie spełnisz przynajmniej jednego z trzech warunków aktywności opłata za prowadzenie konta wyniesie 19zł plus 1,20 za każdy zlecony przelew krajowy.

Tutaj udzielamy jedynie ogólnych informacji. Nie mamy tu dostępu do systemu bankowego, aby móc zweryfikować konkretne sprawy. Dlatego zachęcamy Cię do kontaktu z naszą infolinią pod nr 32 357 00 96 od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 lub na czacie (w tych samych dniach i godzinach co infolinia) - sprawdzimy co jest powodem pobrania opłaty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 461 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy