Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Czołem!

Kilka razy próbowałem otworzyć konto osobiste Direct, ale bezsktecznie.

 

1. Wpisuję dane podstawowe — jest OK.

2. Potwierdzam dane kodem SMS — jest OK.

3. Potwierdzenie tożsamości: wybieram przelew z innego banku (mBank), wpisuję adres i dodaję zdjęcia dowodu — jest OK.

4. Wykonuję przelew i tu proces się kończy. Niezależnie, czy wybieram opcję „Zapłać mTransferem”, czy BLIK, za każdym razem na końcu dostaję powiadomienie, że nie dało się zweryfikować mojej tożsamości, bo wniosek został w międzyczasie zmieniony i mam spróbować ponownie (załącznik) i jeszcze taką wiadomość: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”.

 

Próbowałem na różnych przeglądarkach i też to nie pomaga. Moje dane adresowe zgadzają się, a pliki ze skanami dowodu mają każdy ledwie po 500 KB.

 

Nie chce mi się teraz weryfikować tożsamości przez kuriera, bo i tak mają całą masę roboty.

 

Co proponujecie?

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 475 wyświetleń)

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy 
Proszę sprawdź czy dane, które podajesz u nas we wniosku są takie same jak w banku, z którego wysyłasz przelew. Wnioski nie są pomyślnie weryfikowane także w sytuacji jeśli konto w tamtym banku zakładałeś przez internet. Nie potwierdzałeś wtedy tożsamości z pracownikiem. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 410 wyświetleń)

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Tak, konto, z którego robiłem przelew weryfikacyjny zakładałem online, bo to mBank. No nic, poczekam aż sytuacja się ustabilizuje i zweryfikuję konto za pośrednictwem kuriera.

 

Dzięki za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 380 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy