Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Czołem!

Kilka razy próbowałem otworzyć konto osobiste Direct, ale bezsktecznie.

 

1. Wpisuję dane podstawowe — jest OK.

2. Potwierdzam dane kodem SMS — jest OK.

3. Potwierdzenie tożsamości: wybieram przelew z innego banku (mBank), wpisuję adres i dodaję zdjęcia dowodu — jest OK.

4. Wykonuję przelew i tu proces się kończy. Niezależnie, czy wybieram opcję „Zapłać mTransferem”, czy BLIK, za każdym razem na końcu dostaję powiadomienie, że nie dało się zweryfikować mojej tożsamości, bo wniosek został w międzyczasie zmieniony i mam spróbować ponownie (załącznik) i jeszcze taką wiadomość: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”.

 

Próbowałem na różnych przeglądarkach i też to nie pomaga. Moje dane adresowe zgadzają się, a pliki ze skanami dowodu mają każdy ledwie po 500 KB.

 

Nie chce mi się teraz weryfikować tożsamości przez kuriera, bo i tak mają całą masę roboty.

 

Co proponujecie?

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 839 wyświetleń)

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy 
Proszę sprawdź czy dane, które podajesz u nas we wniosku są takie same jak w banku, z którego wysyłasz przelew. Wnioski nie są pomyślnie weryfikowane także w sytuacji jeśli konto w tamtym banku zakładałeś przez internet. Nie potwierdzałeś wtedy tożsamości z pracownikiem. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 774 wyświetleń)

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Tak, konto, z którego robiłem przelew weryfikacyjny zakładałem online, bo to mBank. No nic, poczekam aż sytuacja się ustabilizuje i zweryfikuję konto za pośrednictwem kuriera.

 

Dzięki za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy