Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz
Highlighted

Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Czołem!

Kilka razy próbowałem otworzyć konto osobiste Direct, ale bezsktecznie.

 

1. Wpisuję dane podstawowe — jest OK.

2. Potwierdzam dane kodem SMS — jest OK.

3. Potwierdzenie tożsamości: wybieram przelew z innego banku (mBank), wpisuję adres i dodaję zdjęcia dowodu — jest OK.

4. Wykonuję przelew i tu proces się kończy. Niezależnie, czy wybieram opcję „Zapłać mTransferem”, czy BLIK, za każdym razem na końcu dostaję powiadomienie, że nie dało się zweryfikować mojej tożsamości, bo wniosek został w międzyczasie zmieniony i mam spróbować ponownie (załącznik) i jeszcze taką wiadomość: „Niestety, nie możemy potwierdzić Twojej tożsamości”.

 

Próbowałem na różnych przeglądarkach i też to nie pomaga. Moje dane adresowe zgadzają się, a pliki ze skanami dowodu mają każdy ledwie po 500 KB.

 

Nie chce mi się teraz weryfikować tożsamości przez kuriera, bo i tak mają całą masę roboty.

 

Co proponujecie?

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (667 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy 
Proszę sprawdź czy dane, które podajesz u nas we wniosku są takie same jak w banku, z którego wysyłasz przelew. Wnioski nie są pomyślnie weryfikowane także w sytuacji jeśli konto w tamtym banku zakładałeś przez internet. Nie potwierdzałeś wtedy tożsamości z pracownikiem. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
387
104
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (602 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie mogę otworzyć konta osobistego Direct

Tak, konto, z którego robiłem przelew weryfikacyjny zakładałem online, bo to mBank. No nic, poczekam aż sytuacja się ustabilizuje i zweryfikuję konto za pośrednictwem kuriera.

 

Dzięki za pomoc! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
wojtas
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
27-03-2020
Wiadomość 3 z 3 (572 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bilety, parkometry i autostrady w ING mobile

Pracujemy nad udostępnieniem usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej w naszej aplikacji. O jej wprowadzeniu będziemy informować na bieżąco. 
Obecnie nie znam daty jej wprowadzenia. 

 

13-07-2020
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. 
Mam nadzieję, że szybko uda nam się wyjaśnić Twoją sprawę i otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie. 

 

13-07-2020
Wpłatomat zjadł pieniądze

Wczoraj tj 12.07.2020r. wpłatomat połknął moje pieniądze. Włożyłam odliczona sumę pieniędzy, wpłatomat liczył, mielił po czym wyświetlił się komunikat awaria modułu wplat. Przez chwilę nie działo się ...

13-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy