01-11-2023 10:29
03-11-2023 10:50
Skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym. Specjaliści dostępni są na czacie w bankowości w dni robocze od godz. 8:00 do 18:00. Czat znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Możesz także skontaktować się z infolinią pod numerem +48 32 357 00 69 w takich samych godzinach jak na czacie.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025