Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Konto Direct - co zmienia się po osiągnięciu pełnoletności?

Dzień dobry wszystkim,

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem konta Direct. Założyłem je jeszcze będąc niepełnoletnim, w związku z czym nie ponosiłem kompletnie żadnych opłat z tytułu prowadzenia konta - przelewy, karta zbliżeniowa, BLIK, oraz wszystko inne było za darmo. Ukończyłem jednak 18 lat i z tego, co mi wiadomo, wiąże się to, z wprowadzeniem opłat za kartę. Chciałbym dowiedzieć się, ile te opłaty wynoszą, oraz czy poza tym, zmienia się coś na moim koncie?

Odpowiedz
0 Lajków
jedzbo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-11-2015
Wiadomość 1 z 3 (8 186 wyświetleń)

Re.: Konto Direct - co zmienia się po osiągnięciu pełnoletności?

PS Chciałbym dowiedzieć się także, czy są jakieś ciekawe propozycje dla studentów.
Odpowiedz
0 Lajków
jedzbo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
23-11-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 185 wyświetleń)

Re.: Konto Direct - co zmienia się po osiągnięciu pełnoletności?

[ Edytowane ]

jedzbo napisali:

Dzień dobry wszystkim,

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem konta Direct. Założyłem je jeszcze będąc niepełnoletnim, w związku z czym nie ponosiłem kompletnie żadnych opłat z tytułu prowadzenia konta - przelewy, karta zbliżeniowa, BLIK, oraz wszystko inne było za darmo. Ukończyłem jednak 18 lat i z tego, co mi wiadomo, wiąże się to, z wprowadzeniem opłat za kartę. Chciałbym dowiedzieć się, ile te opłaty wynoszą, oraz czy poza tym, zmienia się coś na moim koncie?


Z chwilą ukończenia pełnoletności konto automatycznie zmienia swoje parametry na Konto Direct 18 -26. Co za tym idzie może pojawić się opłata w wysokości 7zł za kartę. Opłaty można uniknąć w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat w okresie do 28.03.2016 r. 

 

Wystarczy dokonać transkcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca. Ważne aby ww. transakcje został również rozliczone w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (7 998 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy