Odpowiedz

Egzekucja pomocy

Witam mam problem. Odnośnie wpływa mi pod koniec miesiąca tzn wczoraj za pracę po egzekucji 1865 zł. Mam na koncie kilku komorników. Pod koniec miesiąca wybieram większość pieniędzy żeby od nowego miesiąca był nowy limi kwoty wolnej w tamtyn miesiącu też tak zrobilem. Kilka razy w miesiącu dostałem przelewy po kilkanaście złotych. Wczoraj z rana widniała kwota wolna 1805 zł po wpływie wynagrodzenia zostało mi zablokowane 1461,82 zł z tytułem obsługa zajęcia egzekucyjnego. I zostało mi na koncie 4116, 44 zł. A kwota wolna dalej widnieje 1805. Mam komornika za pozyczki. W tamtym miesiącu została przekazana kwota bodajże 10 zł i większość wypady miałem dostępnej. Dlaczego bank mi tyle zablokował. Posiadam inne konto ale na nim ruch w tym. Miesiącu był sporadyczny około 100 zł i tam nie ma komornika. Proszę o pomoc dlaczego tak się stało.
Odpowiedz
0 Lajków
daaaniel16
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 601 wyświetleń)

Re.: Egzekucja pomocy

Po wykonaniu przelewu na 101 zł kwota wolna się zmniejszyła. Na 1704. A po zablokowaniu środków nie.
Odpowiedz
0 Lajków
daaaniel16
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 600 wyświetleń)

Re: Egzekucja pomocy

W przypadku pytań dotyczących zajęć egzekucyjnych konieczny jest kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (specjaliści z działu zajęć egzekucyjnych są dostępni w dni robocze w godzinach 8-20). Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING lub poprzez wiadomość w swojej bankowości internetowej. Dzięki temu to dla Ciebie sprawdzimy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 551 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy