Odpowiedz

regularne inwestowanie

witam, mam pytanie odnosnie tej promocji regularnego inwestowania, jak zapisalem juz sie do promocji i wypelnilem ankiete i umowe, to wybieram dowolny  fundusz i dodaje do koszyka i tak wpisuje najpierw kwote do inwestycji (min 300 zl zebra brac udzial w promocji regularnego inwestowania i zgarnac bonus, nie ma oplat manipulacyjnych za wejscie do funduszu) potme klikam iz chce dokupowac regularnie, wypieram opcje kwotowej (chce max bonus wiec wybieram 1000zl) i wybierma data, jak np. ustawie 10 to wyswietla mi sie ze wplaty rozpoczna sie po 10.10.2019 czy to oznacza ze pierwsze zlecenie bedzie 10 pazdziernika (ten 1000 zl , a 300 zl od razu?) czy tez od razu 300 zl a 1000 zl bedzie od 10 listopada? bo rozumiem ze to oznacza kiedy beda te kolejne wplaty a to co na gorze zaznaczamy kwote inwestycji to od razu? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
as91
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
88
6
05-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 881 wyświetleń)

Re: regularne inwestowanie

Witaj,
dobrze rozumiesz. W tym przypadku pierwsze zlecenie 300 zł zrealizujemy od razu. Jeśli widzisz datę realizacji przy regularnym inwestowaniu 10 października, to zlecenie wykonamy jeszcze w tym miesiącu. 
Dodatkowo harmonogram zleceń możesz sprawdzić w Moim ING w zakładce: 
Usługi i narzędzia - Zarządzanie płatnościami - Zaplanowane płatności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 770 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy