16-06-2017 10:36
16-06-2017 10:48
Mogą to być zaległe opłaty za prowadzenie konta (kiedy jeszcze była pobierana) albo bieżące opłaty za konto Aktywne.
Przy koncie Elastycznym takich opłat za prowadzenie nie ma. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie za co jest ta opłata skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego (do przekazywania danych finansowych konieczne jest posiadanie usługi HaloŚląski).
Informacje ogólne:
801 127 3011 lub 32 357 00 321
Zlecenia i dyspozycje:
800 10 20 302 lub 32 205 44 431 opcja 7
Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ingbank.pl
Godziny kontaktu:
pon.-pt.: 8:00 - 18:00
1 Koszt połączenia wg stawek operatora
16-06-2017 10:50
16-06-2017 11:22
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |