Odpowiedz

Kolejny błąd w Maklerze

Jeszcze wczoraj w Maklerze miałem wolne środki do inwestowania i do wypłaty. Dzisiaj rano chciałem przelać część z nich na konto osobiste i okazało się, że nie mogę, ponieważ są zablokowane. Oczywiście nie składałem żadnego zlecenia (jest weekend). Co znowu dzieje się z Maklerem?

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (8 660 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Daj znać, czy sytuacja się wyjaśniła i wszystkie środki masz dostępne. Jeśli w dalszym ciągu coś się nie zgadza to napisz do nas wiadomość przez Maklera lub zadzwoń, bo wymaga to indywidualnej analizy.

 

W weekend robiliśmy operację zwrotów prowizji, możliwe, że wstrzeliłeś się w zły moment.

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 594 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Już jest okej.

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 3 z 3 (8 566 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy