Odpowiedz

Kolejny błąd w Maklerze

Jeszcze wczoraj w Maklerze miałem wolne środki do inwestowania i do wypłaty. Dzisiaj rano chciałem przelać część z nich na konto osobiste i okazało się, że nie mogę, ponieważ są zablokowane. Oczywiście nie składałem żadnego zlecenia (jest weekend). Co znowu dzieje się z Maklerem?

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (8 765 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Daj znać, czy sytuacja się wyjaśniła i wszystkie środki masz dostępne. Jeśli w dalszym ciągu coś się nie zgadza to napisz do nas wiadomość przez Maklera lub zadzwoń, bo wymaga to indywidualnej analizy.

 

W weekend robiliśmy operację zwrotów prowizji, możliwe, że wstrzeliłeś się w zły moment.

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 699 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Już jest okej.

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 3 z 3 (8 671 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy