13-12-2020 12:33
Jeszcze wczoraj w Maklerze miałem wolne środki do inwestowania i do wypłaty. Dzisiaj rano chciałem przelać część z nich na konto osobiste i okazało się, że nie mogę, ponieważ są zablokowane. Oczywiście nie składałem żadnego zlecenia (jest weekend). Co znowu dzieje się z Maklerem?
14-12-2020 08:11
Daj znać, czy sytuacja się wyjaśniła i wszystkie środki masz dostępne. Jeśli w dalszym ciągu coś się nie zgadza to napisz do nas wiadomość przez Maklera lub zadzwoń, bo wymaga to indywidualnej analizy.
W weekend robiliśmy operację zwrotów prowizji, możliwe, że wstrzeliłeś się w zły moment.
14-12-2020 12:16
Już jest okej.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025