Odpowiedz

Kolejny błąd w Maklerze

Jeszcze wczoraj w Maklerze miałem wolne środki do inwestowania i do wypłaty. Dzisiaj rano chciałem przelać część z nich na konto osobiste i okazało się, że nie mogę, ponieważ są zablokowane. Oczywiście nie składałem żadnego zlecenia (jest weekend). Co znowu dzieje się z Maklerem?

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (9 087 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Daj znać, czy sytuacja się wyjaśniła i wszystkie środki masz dostępne. Jeśli w dalszym ciągu coś się nie zgadza to napisz do nas wiadomość przez Maklera lub zadzwoń, bo wymaga to indywidualnej analizy.

 

W weekend robiliśmy operację zwrotów prowizji, możliwe, że wstrzeliłeś się w zły moment.

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (9 021 wyświetleń)

Re.: Kolejny błąd w Maklerze

Już jest okej.

Odpowiedz
0 Lajków
piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 3 z 3 (8 993 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy