Odpowiedz

Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Witam, czy coś odnośnie planów poszerzenia IKE o opcje maklerskie uległo zmianie ? Byłaby to fantastyczna sprawa dla Klientów banku.
Ciekawy2021
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
5
26-06-2021
Wiadomość 11 z 15 (6 797 wyświetleń)

Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Aktualnie nie planujemy udostępnienia IKE w koncie maklerskim.

PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 12 z 15 (6 780 wyświetleń)

Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Szkoda, ale to strata większa chyba dla ING niż dla klientów, którzy bezpłatnie mogą przenieść IKE funduszowe do miejca, które taką opcję oferuje. Zrobiłem tak z IKZE, zrobię tak z IKE, nie ma na co czekać Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Weisschwartz
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
6
13-07-2017
Wiadomość 13 z 15 (6 271 wyświetleń)

Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Dzień dobry

zmieniło się coś odnoście poszerzenia oferty IKE / IKZE o możliwości kupowania akcji (maklerskie)?

Odpowiedz
0 Lajków
mlyn00
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-08-2023
Wiadomość 14 z 15 (4 245 wyświetleń)

Re.: IKE/IKZE w domu maklerskim

Nie mamy w ofercie kont maklerskich typu IKE/IKZE.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 15 z 15 (4 169 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy