Odpowiedz

Gwarancja bankowa

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jakie są koszta wystawienia gwarancji bankowej przez bank , to jest kwestia inwestycji.
Konkretnie chodzi mi w banku HSBC, natomiast myślę, że to jest podobnie w każdym.
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Arekkk91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
25-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (11 475 wyświetleń)

Re: Gwarancja bankowa

Arekkk91 niestety nie masz racji. Każdy bank ma swoją tabele opłat i prowizji. Aby jednak móc przedstawić Ci konkretną ofertę, zapraszam do dowolnego oddziału banku. To tam przedstawiając cel gwarancji bankowej, otrzymasz odpowiedź - czy możemy Ci ja zaproponować oraz warunki  cenowe.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (11 426 wyświetleń)

Re: Gwarancja bankowa

A jak długo trwa jej wystawienie? Jest to kwestia kilku dni, np 2-3 dni czy kilka tygodni?
Odpowiedz
0 Lajków
Arekkk91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
25-08-2018
Wiadomość 3 z 4 (11 246 wyświetleń)

Re: Gwarancja bankowa

Za wystawienie gwarancji dla przedsiębiorców pobieramy opłatę 250 zł. Pobieramy prowizję 0,2% miesięcznie od kwoty gwarancji nie mniej niż 100 zł, co miesiąc, od daty wystawienia gwarancji do dnia wygaśnięcia zobowiązań. Opłata z tytułu obsługi roszczenia z gwarancji (pobierana od zleceniodawcy) to 600 zł. Wystawienie gwarancji trwa około 4 dni robocze (od złożenia wniosku do naszej decyzji).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 054 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy