24-11-2023 12:16
Zauważyłem że od czasu modyfikacji Mojego ING Makler ING w przeglądarce desktop Chrome co parę godzin mi się wykrzacza. Wcześniej nie było takich sytuacji, a teraz z 4-5 razy na dzień. Czy u innych występują podobne przypadki?
24-11-2023 12:33
Cześć,
możesz napisać nam przez maklera wiadomość, powołując się na ten wątek oraz dodając informację jakiego dnia i o której wystąpił taki problem? Dzięki temu będziemy dokładnie wiedzieć której osoby to dotyczy co pozwoli dokładnie spojrzeć w logi
28-11-2023 10:00
28-11-2023 10:02
Jak można przeczytać, ten problem nie tylko dotyczy mnie
Mam nadzieję na bardzo szybką reakcję ze strony ING.
Reklamacja została już przeze mnie złożona.
28-11-2023 12:18
Dziś będę się kontaktował. Trochę mało funkcjonalne takie wywalanie się strony.
28-11-2023 12:27
Wszystkie dotychczasowe zalecenia ING się nie sprawdziły i moduł działa przez kilkanaście minut po czym wylatuje bez żadnego ostrzeżenia.
28-11-2023 15:15
Reakcja ING na pierwszy post Cleanera była po 17 minut, ... na mój nie ma żadnej od pięciu godzin, ... czyli jest problem
28-11-2023 15:20
Cześć,
każdego napotykającego taki problem prosimy o kontakt przez Maklera powołując się na ten wątek oraz dodając informację jakiego dnia i o której godzinie kłopot wystąpił. Forum nie pozwala na nic dokładniejszego.
28-11-2023 15:33
Kontakt oczywiście był z mojej strony:
Reklamacja została zarejestrowana pod nr 120750/112023.
Na oficjalnym forum ING sprawdzam, czy tylko ja mam takie problemy.
Jak do tej pory to nic się nie zmieniło i makler działa przez kilkanaście minut.
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |