Odpowiedz

Brak zakładki makler

Dzień dobry,

 

Czy dziś prowadzone są jakieś akcje serwisowe dotyczące konta maklerskiego? U mnie od rana do chwili obecnej brak zakładki makler na ekranie głównym po zalogowaniu do aplikacji ING. To samo po zalogowaniu przez komputer do bankowości internetowej.

 

                                                                                                                                                                                                    Pozdrawiam!

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysiek1997
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 047 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki makler

Witaj

Tak w sobotę przeprowadzaliśmy prace serwisowe. Informacje podaliśmy na stronie.

Przepraszam za utrudnienia.

Pozdrawiam

Zbyszek

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (1 983 wyświetleń)

Re.: Brak zakładki makler

Dzień dobry,

Jeżeli obserwujesz problemy z zakładką makler proszę wykonać:

w przeglądarce internetowej ( polecamy google chrome ).

W historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > proszę zaznaczyć " Pliki cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane .
Następnie proszę się ponownie zalogować .

Pozdrawiam
Zbyszek

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
32
6
18-06-2020
Wiadomość 3 z 3 (1 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy