31-10-2020 12:36
Dzień dobry,
Czy dziś prowadzone są jakieś akcje serwisowe dotyczące konta maklerskiego? U mnie od rana do chwili obecnej brak zakładki makler na ekranie głównym po zalogowaniu do aplikacji ING. To samo po zalogowaniu przez komputer do bankowości internetowej.
Pozdrawiam!
02-11-2020 10:11
Witaj
Tak w sobotę przeprowadzaliśmy prace serwisowe. Informacje podaliśmy na stronie.
Przepraszam za utrudnienia.
Pozdrawiam
Zbyszek
03-11-2020 14:31
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |