28-03-2021 11:13
Nie da sie zalogować do aplikacji Makler ani z poziomu przegladarki ani poprzez aplikacje mobilną.
28-03-2021 14:54
Czy nadal masz kłopot z dostępem do konta maklerskiego?
28-03-2021 17:52
Tak, problem istnieje nadal.
28-03-2021 21:11
Usługa jest już dostępna. Proszę, daj znać, czy udało Ci się przejść do Maklera.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025