28-03-2021 11:13
Nie da sie zalogować do aplikacji Makler ani z poziomu przegladarki ani poprzez aplikacje mobilną.
28-03-2021 14:54
Czy nadal masz kłopot z dostępem do konta maklerskiego?
28-03-2021 17:52
Tak, problem istnieje nadal.
28-03-2021 21:11
Usługa jest już dostępna. Proszę, daj znać, czy udało Ci się przejść do Maklera.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.