W tym roku tematem przewodnim Kultury OFF’ej w naszym banku są sposoby na pozbycie się plastiku z otoczenia. Pod hasłem „Love wielorazowe” inspirujemy się nawzajem do działania.
W centrum szkoleniowo-konferencyjnym w Katowicach zrezygnowaliśmy z wody w plastikowych butelkach. Mamy za to wodę w szklanych 6-litrowych pojemnikach, często z dodatkiem owoców lub pachnących ziół. Każdy pojemnik jest zaopatrzony w węglowy filtr w kranie. Wodę uzupełniamy według potrzeb. Dzięki tej zmianie zużywamy miesięcznie o 2330 butelek plastikowych mniej!
Podczas spotkań w centralach banku korzystamy już wyłącznie ze szklanych karafek. Plastikowe butelki zastąpiło ponad 1000 karafek. W budynku centrali w Warszawie miesięcznie zużywamy dzięki temu o ok. 1800 butelek mniej.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Wody (22 marca) przygotowaliśmy standy, które w naszych restauracjach, aneksach kuchennych i miejscach relaksu zwracał uwagę na zanieczyszczenie wód plastikiem. To poważny problem również dla zwierząt, których morza i oceany są środowiskiem życia.
Zamieściliśmy na nich krótkie informacje na temat szkodliwości plastiku dla środowiska i zachęcaliśmy i wciąż zachęcamy do korzystania z opakowań wielokrotnego użytku.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi (22 kwietnia) zaprosiliśmy pracowników banku do konkursu „Codziennie jest Dzień Ziemi”, w którym zapraszaliśmy do podzielenia się ulubionymi sprawdzonymi daniami na wynos, zabieranymi do pracy w pojemniku wielorazowym. Nasza inicjatywa została doceniona w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019, gdzie otrzymaliśmy złoto za uważne i odpowiedzialne kreowanie trendów wśród pracowników w kategorii – Strategia Content Marketing dla pracowników.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.