Instytucje finansowe, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, coraz powszechniej wykorzystują nowoczesne technologie oraz innowacyjne rozwiązania. Polacy są ich prawdziwymi entuzjastami. Z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że 43 proc. naszych rodaków korzysta z bankowości mobilnej, co daje dziewiąte miejsce wśród 15 europejskich krajów, których mieszkańców przepytali ankieterzy.
Źródło: ING International Survey Mobile Banking July 2016
Co trzeci polski użytkownik bankowości mobilnej używa jej kilka razy w tygodniu, a co piąty codziennie. Efekty? Trzy czwarte przyznaje, że odkąd stosuje te rozwiązania lepiej zarządza swoimi finansami. 26 proc. deklaruje, że teraz częściej niż kiedyś opłaca rachunki w terminie, natomiast 25 proc. przyznaje, że odkąd korzysta z bankowości mobilnej, znacznie rzadziej loguje się do systemu przez komputer.
Mobilni obywatele
Rzeczywiste zachowania klientów banków potwierdzają wyniki badań. - Co trzecie logowanie do bankowości internetowej ING odbywa się z urządzenia mobilnego. To pokazuje, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do banku przy użyciu telefonu – tłumaczy Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.
Co trzeci polski użytkownik bankowości mobilnej używa jej kilka razy w tygodniu, a co piąty codziennie. Efekty? Trzy czwarte przyznaje, że odkąd stosuje te rozwiązania lepiej zarządza swoimi finansami. 26 proc. deklaruje, że teraz częściej niż kiedyś opłaca rachunki w terminie, natomiast 25 proc. przyznaje, że odkąd korzysta z bankowości mobilnej, znacznie rzadziej loguje się do systemu przez komputer.
Mobilni obywatele
Rzeczywiste zachowania klientów banków potwierdzają wyniki badań. - Co trzecie logowanie do bankowości internetowej ING odbywa się z urządzenia mobilnego. To pokazuje, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do banku przy użyciu telefonu – tłumaczy Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.
Trener Finansowy w Moim ING ustali plan dla Twoich pieniędzy.To jest życie. To ułatwiamy.
Aplikacje mobilne przygotowywane przez banki dają wygodny dostęp do konta i pieniędzy. 24h na dobę, 7 dni w tygodniu można na bieżąco nie tylko sprawdzać stan swojego konta ale także wykonywać transakcje. Logowanie jest zazwyczaj bardzo szybkie i proste. Czasem, jak w przypadku aplikacji Moje ING mobile, wystarczy tylko odcisk palca (w smartfonach z systemem iOS) lub PIN, by zalogować się do aplikacji.
Najczęściej realizowaną operację, czyli sprawdzanie stanu konta, można wykonać nawet bez logowania. Jak? Wystarczy wejść do aplikacji ING Banku Śląskiego. Saldo konta może być prezentowane w postaci kwoty, procentu lub… wcale. Wybór należy do użytkownika.
Zarządzanie pieniędzmi przez telefon
Ale aplikacje mobilne to nie tylko sprawdzanie stanu konta i przelewy. Bardziej zaawansowane rozwiązania dodatkowo wspierają klientów w zarządzaniu ich finansami. Moje ING mobile daje dostęp do wszystkich narzędzi systemu Moje ING, pełniąc rolę osobistego doradcy finansowego. Umożliwia pełną analizę wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego oraz określanie celów oszczędnościowych. Dzięki aplikacji dostajemy do ręki narzędzie pozwalające zamawiać i konfigurować rozmaite produkty oraz usługi bankowe. Cały system Moje ING został zaprojektowany w technologii RWD, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia z którego korzystamy, niezależnie od tego czy jest to komputer, smartfon czy tablet. Wygląda i działa wszędzie tak samo, uwzględniając specyfikę danego urządzenia np. rodzaj i wielkość ekranu.
Smartfon daje ogromne możliwości i pomaga w codziennym życiu. Warto o tym pamiętać także myśląc o swoich finansach.
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.