Odpowiedz

wniosek w Moje ING - nie udało się pobrać danych

Od 2 dni po godz. 12 uaktywnia mi się oferta podwyższenia limitu karty kredytowej, niestety nie mogę wypełnić wniosku, gdyż pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych". Dzieje się tak na różnych komputerach, nawet po wyczyszczeniu wszystkich plików. Wysłałam wiadomość poprzez Moje ING, jednak otrzymałam odpowiedź, iż bank nie ma w tej chwili żadnej oferty dla mnie (nie ma, a jednak codziennie się ona pojawia). Niestety do oddziału mam dość daleko, jakieś pomysły co mogę zrobić aby uzupełnić wniosek? Dodam tylko, że już jakiś czas temu podwyższałam limit w taki sam sposób i nie było żadnych problemów.

Odpowiedz
0 Lajków
AnnaH
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (7 773 wyświetleń)

Re.: wniosek w Moje ING - nie udało się pobrać danych

Po kilkudziesięciu próbach system w końcu pobrał dane, temat nieaktualny
Odpowiedz
0 Lajków
AnnaH
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-01-2017
Wiadomość 2 z 2 (7 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy