Odpowiedz

Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Jak mogę przywrócić funkcjonalność z zeszłego tygodnia: mając ukryte kwoty w durnej sekcji "dzisiaj", wystarczyło kliknąć na menu "Moje finanse" i wyświetlały się wszystkie produkty (rachunki, karty itp.) wraz kwotami odpowiadającymi ich stanom.

 

Dziś zauważyłem, że kwoty zniknęły. Czy to jakieś nowe "usprawnienie"? Co stało za tą dziwną decyzją?

Czy gdzieś w systemie jest choć jedno miejsce, w którym mogę zobaczyć wszystkie produkty wraz z kwotami?

 

Nadmienię, że kategorycznie nie chcę widzieć kwot w bezsensownych bąbelkach "dzisiaj". Tym bardziej, że zamiast wyświetlić wszystkie produkty, sekcja dzisiaj wymusza ich kategoryzację.

 

Potrzebuję widoku podsumowującego stan wszystkich produktów... Chyba czas zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
lukost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 501 wyświetleń)

Re: Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Nie zmieniliśmy ustawień w prezentowaniu danych finansowych w miejscu, o którym piszesz.
Po ukryciu kwoty w sekcji „Dzisiaj” i wejściu w zakładkę Moje finanse, nadal powinieneś widzieć stan swoich pieniędzy na kontach i kartach. 
 Jeżeli te dane nie prezentują się u Ciebie poprawnie, w tej sprawie skontaktuj się proszę z nami:
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 436 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelewy na telefon. Blik

Mam problem z przelewami blik na telefon. Loguję się do aplikacji ING, wchodzę na Blika, wybieram przelew na telefon i w tym momencie aplikacja sie zamyka. (A dokładniej mówiąc to przy ładowaniu listy...

03-02-2025
Re.: Sprzedaż mieszkania a zaległość

Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w aplikacji lub w telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.

03-02-2025
Re.: List mazalny i wniosek do sądu - uruchomienie II transzy kredytu.

Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokł

...

03-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy