02-01-2025 08:59
Dzień dobry,
przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:
"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."
Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w innej lokalizacji i Internecie.
Tak samo na aplikacji mobilnej 4 telefony na wifi i danych komórkowych.
Dzieje się tak od 3 dni.
03-01-2025 09:24
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |