02-01-2025 08:59
Dzień dobry,
przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:
"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."
Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w innej lokalizacji i Internecie.
Tak samo na aplikacji mobilnej 4 telefony na wifi i danych komórkowych.
Dzieje się tak od 3 dni.
03-01-2025 09:24
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |