Odpowiedz

Weryfikacja w login.gov.pl

Dzień dobry.

 

Od jakiegoś czasu korzystanie z weryfikacji przez ING to prawdziwa katorga. Podpisanie dokumentu przez profil zaufany to 4 SMSy!

Najpierw "Prezentujesz dane", potem "Potwierdzasz tożsamość", następnie drugi raz to samo przy podpisie.

Dodatkowo 2x trzeba klikać 4 czy 5 checkboxy żeby potwierdzić regulamin, zgody, itp. itd.

 

Da się to jakoś wyłączyć? Nie da się z tego przecież w tej formie korzystać. Jak mam do podpisania parę dokumentów to zajmuje to wielokrotnie dłużej niż przedtem.

wojtek345345
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-07-2023
Wiadomość 1 z 3 (3 708 wyświetleń)

Re: Weryfikacja w login.gov.pl

[ Edytowane ]

11 maja 2023 roku zmienił się sposób logowania do systemów administracji publicznej. Wynika to z tego, że w tym dniu dołączyliśmy do rozwiązania, które od dłuższego czasu oferuje Ministerstwo Cyfryzacji. Tym samym musieliśmy się dostosować do obowiązujących przepisów prawa. Nie jesteśmy pierwszym bankiem, który korzysta z Węzła Krajowego. Od teraz każde logowanie z pomocą naszego banku, np. do Profilu Zaufanego będzie przebiegało w ten sposób. Klient wyraża jednorazową zgodę na przekazanie swoich danych, dzięki którym zostanie potwierdzona jego tożsamość. Do tego potrzebne jest zaznaczenie wszystkich czterech zgód.

Zgoda zawsze wymaga autoryzacji użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Widać wtedy jakie dane wymaga usługodawca i klient musi zadecydować, czy chce się je udostępnić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
179
36
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (3 624 wyświetleń)

Re: Weryfikacja w login.gov.pl

Powariowaliście? Jak wysyłam ZUS DRA, to muszę wpisać aż 6 smsów. Przecież to kompletnie bez sensu. Strata mojego czasu.

Woo-Cash
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
24-01-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 212 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy