28-03-2017 15:25
Dzień dobry,
chciałabym się dowiedzieć, czy z funkcji "Płać z ING" można korzystać także na koncie firmowym. Innymi słowy, czy robiąc zakupy przy pomocy polecenia szybkiego przelewu "Płać z ING", będę mogła zalogować się od razu do swojego konta firmowego (które mam ustawione jako domyślne) czy zostanę przekierowana na konto osobiste?
Pozdrawiam
06-04-2017 15:33 | Edytowano: 06-04-2017 15:34
Jeśli masz wspólny login, w którym masz kontekst osobisty i firmowy, to przelew bezpośredni zostanie przekierowany na rachunek, który ustawiłaś jako domyślny.
Przed finalnym dokonaniem przelewu zawsze masz szanse zmienić numer rachunku.
11-04-2017 18:07
Bardzo dziękuję za pomoc!
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |