Odpowiedz

Sugestia - doładowanie telefonu

Dzień dobry,

 

mam sugestię dotyczącą usług bankowości internetowej i doładowywania telefonu.

Wykonująćcdoładowanie należy wpisywać za każdym razem numer telefonu.

Bardzo pomocna była by możliwosć zapisywania numerów telefonów,

np. na podobnej zasadzie jak "Lista odbiorców" podczas wykonywania zwykłych przelewów.

 

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
data_analyst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (6 684 wyświetleń)

Re: Sugestia - doładowanie telefonu

Twój pomysł jest ciekawy, przekazałem go do osób zajmujących się rozwojem Mojego ING. Obecnie doładowując telefon przez aplikację mobilną Moje ING Mobile możesz korzystać ze swoich kontaktów zapisanych na urządzeniu. Dzięki temu nie musisz wpisywać samodzielnie numeru telefonu za każdym razem Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 649 wyświetleń)

Re: Sugestia - doładowanie telefonu

[ Edytowane ]

Pomysł był już gdzieś zgłaszany.

Ja pozostawiłbym domyślnie jeden, dwa numery (czasem doładowuje dzieciom) lub uzupełniał dane podobnie jak przy przelewie.

Ale pomysł z kontaktami bardzo ciekawy. Muszę sprawdzić. Zmniejsza się ryzyko pomyłki przy wprowadzaniu numeru.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (6 579 wyświetleń)

Re.: Sugestia - doładowanie telefonu

W Moim ING taka możliwość już istnieje Emotikon: Szczęśliwy Do zapisanego odbiorcy możesz dodać również numer telefonu. 

 

Jeżeli w danych odbiorcy zapiszesz jego numer telefonu, możesz szybko doładować telefon: Odbiorcy - znajdź odbiorcę - Doładuj telefon. Zastaniesz przeniesiony do formularza doładowania z wypełnionym już numerem telefonu Emotikon: Szczęśliwy

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 085 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy