08-01-2021 08:55
Cześć, mam taki problem ze stałymi zleceniami, że wypłata np. przychodzi mi w piątek, a stałe zlecenie jest ustawione na 09(sobota) lub 10(niedziela). Tak więc zlecenie pójdzie chyba w poniedziałek jak dobrze rozumiem. Jest jakiś sposób by odpalić to zlecenie ręcznie?
Gdzieś mi mignęło, że powinna być taka funkcja. Ale jak klikam na Zaplanowane płatności -> Nadchodzące, to na liście widzę np. transakcje, które mają się wykonać w styczniu. Klikam na jedną z nich i widzę 2 przyciski, "Odwołaj ten przelew" i "Zarządzaj stałym zleceniem". A przydałby się jeszcze przycisk "Aktywuj zlecenie" czy coś takiego, gdzie jak kliknę to system wyśle zaplanowany przelew.
Chyba, że szukam w złym miejscu
?
09-01-2021 08:26
Jeśli wskazany przez Ciebie dzień stałego zlecenia wypada w niedzielę lub święto, próby realizacji zlecenia podejmiemy w najbliższym dniu roboczym. Sobotę traktujemy w tym przypadku jak dzień roboczy.
Obecnie nie udostępniliśmy opcji "ręcznego" aktywowania zlecenia, ale przekazałam Twój pomysł do odpowiedniej jednostki 😉
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |