08-01-2021 08:55
Cześć, mam taki problem ze stałymi zleceniami, że wypłata np. przychodzi mi w piątek, a stałe zlecenie jest ustawione na 09(sobota) lub 10(niedziela). Tak więc zlecenie pójdzie chyba w poniedziałek jak dobrze rozumiem. Jest jakiś sposób by odpalić to zlecenie ręcznie?
Gdzieś mi mignęło, że powinna być taka funkcja. Ale jak klikam na Zaplanowane płatności -> Nadchodzące, to na liście widzę np. transakcje, które mają się wykonać w styczniu. Klikam na jedną z nich i widzę 2 przyciski, "Odwołaj ten przelew" i "Zarządzaj stałym zleceniem". A przydałby się jeszcze przycisk "Aktywuj zlecenie" czy coś takiego, gdzie jak kliknę to system wyśle zaplanowany przelew.
Chyba, że szukam w złym miejscu ?
09-01-2021 08:26
Jeśli wskazany przez Ciebie dzień stałego zlecenia wypada w niedzielę lub święto, próby realizacji zlecenia podejmiemy w najbliższym dniu roboczym. Sobotę traktujemy w tym przypadku jak dzień roboczy.
Obecnie nie udostępniliśmy opcji "ręcznego" aktywowania zlecenia, ale przekazałam Twój pomysł do odpowiedniej jednostki 😉
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |