Odpowiedz

Stałe zlecenia - ręczna aktywacja?

Cześć, mam taki problem ze stałymi zleceniami, że wypłata np. przychodzi mi w piątek, a stałe zlecenie jest ustawione na 09(sobota) lub 10(niedziela). Tak więc zlecenie pójdzie chyba w poniedziałek jak dobrze rozumiem. Jest jakiś sposób by odpalić to zlecenie ręcznie? 

Gdzieś mi mignęło, że powinna być taka funkcja. Ale jak klikam na Zaplanowane płatności -> Nadchodzące, to na liście widzę np. transakcje, które mają się wykonać w styczniu. Klikam na jedną z nich i widzę 2 przyciski, "Odwołaj ten przelew" i "Zarządzaj stałym zleceniem". A przydałby się jeszcze przycisk "Aktywuj zlecenie" czy coś takiego, gdzie jak kliknę to system wyśle zaplanowany przelew.

Chyba, że szukam w złym miejscu Emotikon: Szczęśliwy?

Odpowiedz
0 Lajków
jlackipl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 977 wyświetleń)

Re: Stałe zlecenia - ręczna aktywacja?

Jeśli wskazany przez Ciebie dzień stałego zlecenia wypada w niedzielę lub święto, próby realizacji zlecenia podejmiemy w najbliższym dniu roboczym. Sobotę traktujemy w tym przypadku jak dzień roboczy.

 

Obecnie nie udostępniliśmy opcji "ręcznego" aktywowania zlecenia, ale przekazałam Twój pomysł do odpowiedniej jednostki 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 935 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy