26-06-2020 12:26
Dzień dobry,
regularnie występuje problem, który objawia się tym, że po zalogowaniu do modułu makler, będą aktywnym np. poprzez zmiane zakładek albo próbę zrealizowania transakcji nagle pojawia się okienko, że zostałem wylogowany. Następnie muszę się raz jeszcze zalogować, znowu mogę pracować od kilku sekund do kilkunastu minut (nie ma tu prawidłowości) i znowu nagle niespodziewanie jestem wylogowany.
Jest to bardzo uciążliwe. Proszę o infromację z czego wynika problem i czy ING jest w stanie to naprawić.
26-06-2020 15:32
A czy przypadkiem nie jesteś zalogowany 2-krotnie, w dwóch oknach przeglądarki? Jezeli tak jest, wyloguj się z jednego okna, problem powinien ustąpić jak ręką odjął. Miałem to samo.
27-06-2020 19:36
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |