26-06-2020 12:26
Dzień dobry,
regularnie występuje problem, który objawia się tym, że po zalogowaniu do modułu makler, będą aktywnym np. poprzez zmiane zakładek albo próbę zrealizowania transakcji nagle pojawia się okienko, że zostałem wylogowany. Następnie muszę się raz jeszcze zalogować, znowu mogę pracować od kilku sekund do kilkunastu minut (nie ma tu prawidłowości) i znowu nagle niespodziewanie jestem wylogowany.
Jest to bardzo uciążliwe. Proszę o infromację z czego wynika problem i czy ING jest w stanie to naprawić.
26-06-2020 15:32
A czy przypadkiem nie jesteś zalogowany 2-krotnie, w dwóch oknach przeglądarki? Jezeli tak jest, wyloguj się z jednego okna, problem powinien ustąpić jak ręką odjął. Miałem to samo.
27-06-2020 19:36
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |