Odpowiedz

Rachunek niewidoczny w nowym systemie

Witam,

od jakiegoś tygodnia w nowym systemie nie widzę swojego rachunku bieżącego. W zakładce "Wykonaj transakcję" pokazuje mi błąd "Niestety, nie masz rachunku, z którego możesz wykonać transakcję". Konta oczywiście nie zamykałem i w starym systemie jest dalej normalnie widoczne. Czy to jakiś powszechny błąd, który jest naprawiany? Czy muszę skontaktować się z BOK?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
rafal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 861 wyświetleń)

Re.: Rachunek niewidoczny w nowym systemie

Problem jest nam znany. Pracujemy nad rozwiazaniem. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 857 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy