05-04-2016 17:22
Witam,
od jakiegoś tygodnia w nowym systemie nie widzę swojego rachunku bieżącego. W zakładce "Wykonaj transakcję" pokazuje mi błąd "Niestety, nie masz rachunku, z którego możesz wykonać transakcję". Konta oczywiście nie zamykałem i w starym systemie jest dalej normalnie widoczne. Czy to jakiś powszechny błąd, który jest naprawiany? Czy muszę skontaktować się z BOK?
Pozdrawiam
05-04-2016 18:42
Problem jest nam znany. Pracujemy nad rozwiazaniem. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |