21-02-2017 08:33
W odniesieniu do wpisu na blogu Załatw sprawy urzędowe online – załóż Profil Zaufany w Moim ING. mam pytanie,
jaka jest szansa, że przez Zaufany Profil będzie można dokonać modyfikacji konta w Urzędzie Skarbowym? Obecnie jedyna możliwość do druk ZAP-3, który należy osobiście dostarczyć do US. Jeżeli jest już możliwość logowania się za pośrednictwem bankowości internetowej to czy w najbliższej przyszłości będzie można złożyć taki "wniosek" ws. zmiany konta?
Pytanie drugie, mając aktywny profil, potwierdzony przez US czy można zmienić sposób logowania właśnie za pośrednictwem Moje ING? Czy w takim przypadku jedyna ścieżka to "nadpisanie istniejącego profilu"?
22-02-2017 10:04 | Edytowano: 22-02-2017 10:08
Lista spraw urzędowych, które możesz załatwić przez ePUAP, znajduje się na stronie platformy. Dlatego nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Skontaktuj się bezpośrednio z Urzędem Skarbowym.
Pytanie drugie, mając aktywny profil, potwierdzony przez US czy można zmienić sposób logowania właśnie za pośrednictwem Moje ING? Czy w takim przypadku jedyna ścieżka to "nadpisanie istniejącego profilu"?
Możesz posiadać wyłącznie jeden Profil Zaufany. Wcześniej założony Profil możesz nadpisać zakładając Profil Zaufany w bankowości internetowej Moje ING. Dzięki temu będziesz mógł się autoryzować na wnioskach urzędowych logowaniem przez Moje ING. Jednocześnie, ważność Twojego konta zostanie wydłużona o 3 lata
22-02-2017 10:12
Sprawę załatwiłem już "po staremu". Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości dostarczenia ZAP-3 w formie elektronicznej. Trzeba osobiście.
Wykorzystanie danych do logowania w celu założenia Profilu Zaufanego wydaje się wygodne.
Szkoda, że US nie idzie krok dalej i nie wykorzystuje tego kanału w szerszym zakresie. Wydaje się, że nie ma lepszego "kanału" dla ZAP-3 niż system bankowy Klienta - Urząd Skarbowy.
Może kiedyć.
Na przyszłość jakby pytali co więcej prób autoryzacji warto wg mnie zgłosić powyższą inicjatywę.
Pozdrawiam.
22-02-2017 10:18
Zgadzam się z Tobą ![]()
Wszelki pomysły są mile widziane. To głownie dzięki zebranym pomysłom są wprowadzane zmiany.
Twoja propozycja została przekazana dalej.
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |