21-01-2020 11:52
22-01-2020 08:57
@monik_77 Jeśli usunęłaś urządzenie z listy urządzeń zaufanych, to wszystkie Twoje aplikacje zostały odłączone. W tej sytuacji wystarczy, aby na telefonie którego zamierzasz korzystać ponownie aktywować aplikację. Urządzenie samo doda się podczas tego procesu na listę urządzeń zaufanych.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |