21-11-2016 01:43
Dzień dobry,
Chciałbym się dowiedzieć ,czy jest możliwość wykonania przelewu (na inny rachunek, ale również w ING) w sytuacji, w której nie mam dostępu do nr tel. na który przychodzą sms'y z kodem autoryzacyjnym. Dodam tylko, że przebywam za granicą i nie mam możliwości przyjścia do placówki Banku i zrobienia przelewu w okienku. Tym samym, nie jestem w stanie podać innego nr tel., na który mają przychodzić sms z kodem, bo musze mieć dostęp do tamtego nr telefonu aby zmienić go w ustawieniach na nowy, zgadza się?
Generalnie to chciałbym tylko zrobić przelew zwrotny, ponieważ ktoś wysłał do mnie przez pomyłkę pieniądze. W jaki sposób mogę je zwrócić (te środki) na konto właściciela, będąc tutaj zagranicą.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam/
22-11-2016 06:34
@Marex Zmianę numeru w serwisie bankowości internetowej możesz wykonać tylko w tedy, gdy masz dostęp do poprzeniego numeru telefonu. Jeśli znajdujesz się za granicą, możesz zamówić kopertę z Jednorazowym Kodem Aktywacyjnym.
Dzięki temu będziesz mógł ponownie aktywować swoją usługę bankowości internetowej oraz wprowadzić numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.
Kopertę możesz zamówić na swója adres korespondencyjny na drugim kroku wniosku o odblokowanie dosępu (po uprzednim zablokowaniu usługi bankowości internetowej). Do momentu otrzymania koperty nie będziesz miał możliości zalogowania się do bankowości internetowej.
Ze względu na bezpieczeństo, koperta z kodem jest nieaktywna. Po jej otrzymaniu należy się z nami skontaktować - 32 357 00 69, celem aktywacji koperty.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |