24-09-2016 12:28
Nie wiem jak ująć moje rozgoryczenie . Jestem aktywny na rynkach od połowy lat 90-tych czyli mogę założyć mało ryzykowaną hipotezę , że jakieś doświadczenie mam. Tak jak koncertowo ludzie z ING s**beep** .... dobry produkt ( stary moduł makler) to chyba nikt inny nie potrafi. Ktoś im wmówił ,że muszą iść z duchem czasu i przerobić inetrfejs użtkownika na pacanie na tablety itp . owszem można używać nowy moduł jak się obserwuje 3-4 pozycje na rynku , jak mam otwarych ponad 50 pozycji , a drugie tyle obserwuje i jak ma to zrobić jak rozmiar czcionki w notaowaniach jest taki duży , żeby zadowolić młodziaka i jego chęć korzystania z banku przez tablet . Napisałem do maklera , że dzień wyłaczenia starego modułu będzie ostatnim dniem mojej współracy z ING jako brokerem , lecz ten tylko był w stanie odpowiedzieć na moje uwagi tylko stwierdzeniem " nie wiadomo kiedy wyłączą stary moduł " . Ogólnie ING odgwizda sobie sukces projketu MOJE ING , a ja znowu będe szukał brokera , który ma zinetgrowany inetrfejs w przeglądarce . Stracą prowizje itp ale kogo to obchodzi . Sukces , premie... a badanie zadowolenia klientów zmanipulują .
27-09-2016 07:46
Skoncentrowaliśmy się na prostocie i funkcjonalności. Staraliśmy się, aby nasi klienci nie mieli problemów ze składaniem zleceń, obserwacją instrumentów finansowych, poruszaniem się po koncie maklerskim. Nasza aplikacja ma taką samą funkcjonalność, bez względu na miejsce uruchomienia czy na PC, tablecie czy smartfonie. Wygląd i zawartość dostosowuje się do wielkości ekranu.
Zachęcamy do skorzystania z programu Notowania 4 MAX (N4MAX), który udostępniamy bezpłatnie do obserwacji notowań giełdowych i wykresów.
Aplikację możesz pobrać i zainstalować ze strony banku:
02-10-2016 09:03
Dobre , naprawdę dpbre, tekst " Skoncentrowaliśmy się na prostocie i funkcjonalności. .... : to copy paste , które otrzymuję standartowo o maklera i innych pracowników ( chyba 3 identyczna odpowiedż) , Nikt nawet nie próbuje zrozumieć problemu klienta tylko CTRL C i CRTL V. Na forum widać następną osobę z komeptencją Copy Paste w ING, Starają się :-(
02-10-2016 09:07
Bo liczą się ludzie, Pani(e) Copy Paste
09-10-2016 10:08
Rozumiem ,że poza wklejeniem gotowej formułki , osoby odpowiedzialne za komunikację na forum nie są w stanie odnieść się do posta , Brawo . Bo liczą się ludzie
09-10-2016 14:14
Pewnie uprzedzę fakty, ale w następna odpowiedź z banku będzie mniej więcej taka:
Możemy Cię zapwenić, że nowa bankowość internetowa od początku jest tworzona wraz z naszymi klientami. Owszem, zdajemy sobie sprawę że część z nich nie akceptuje nowego wyglądu. Natomiast nadal pozostaje spora grupa, której Moje ING się podoba. Mamy nadzieję, że jeszcze zmienisz zdanie i zostaniesz naszym klientem.
DAJ MI LAJKA, PLIIISS!!!!
09-10-2016 15:15
Ja też Cię zapewniam iż jesteś jednym z nielicznych o ile nie jedyny któremu ta aplikacje się nie podoba ; ))) Dowód ? Proszę - do pracy nad nowym system ing korzystał ze współpracy z tysiącem ochotników z różnych banków którzy zostali w tajny sposób dobrani przez bank i jednogłośnie okrzyknęli iż system jest genialny . To samo potwierdzili Ci którzy pracowali przy nim i sami pracownicy ING . System jest jak błyskawica i ślicznie wygląda. Jego intyuicyjność przejdzie do legendy bankowości - właściwie wystarczy pomyśleć , dotknąć touchpada i gotowe ! Inny banki mogą tylko pomarzyć o takim systemie . Jak widzisz jesteś więc w wielkim błędzie nie akceptując nowego systemu . Tylu ludzi nie może się mylić ! Pozdrawiam .
10-10-2016 16:03
Do August : dówód to jest opinia klienta , który wykonuje dzisiątki trasnakcji dziennie np day trader lub ma otwartych kilkadzisiąt pozycji na rynku .Inaczej to dla mnie jak słusznie napisałeś to LEGENDA
Ciekawe , dzisiaj zernkąłem na Nowy Moduł Makler i chyba uwzględnili podobne do moich uwagi tzn na jednym ekranie z notowaniami "prawie" się mieści 20 obserwowanych instrumentów , taraz da się jakoś oberwować 100 pozycji nie przeklikując się przez 10 ekranów . Nie wiem od kiedy to zmienili , zajrzałem do Moje ING bo stary iframe im się dizisiaj rozleciał . Teraz już nie jest żle . NADAL BRAK TKO !!!!
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |