25-11-2015 17:33
25-11-2015 18:35
Po zalogowaniu kliknij w jeden z linkow "Nowa wersja bankowosci internetowej" jak na zalaczonym zrzucie ekranu.
26-11-2015 11:14 | Edytowano: 26-11-2015 11:14
23.11.2015 udostępniliśmy system Moje ING. Proces wdrażania wszystkich użytkowników do nowego systemu potrwa kilkanaście dni.
Tym samym: jeśli po zalogowaniu się do systemu ING BankOnLine nie widać jeszcze linku z przejściem do Mojego ING, to prosimy o chwilę cierpliwości
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |