Odpowiedz

Nie dostałam Przelewu

Ktoś wie może dlaczego dzisiaj robilam przelew natychmiastowy ze swojego drugiego konta w pko który przeszedł od razu bez problemów natomiast dwie godziny później robiłam przelew też natychmiastowy z tego samego konta pko do ing i nie był zrealizowany z konta pko wyszły pieniądze poprawie jednak na koncie ing do tej pory nie ma. A zajęć komorniczych nie mam. Ktoś coś wie na ten temat?
Odpowiedz
0 Lajków
Lenkax321
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2019
Wiadomość 1 z 3 (18 619 wyświetleń)

Re.: Nie dostałam Przelewu

Witam, przelewy z innego banku do ING, są realizowane w dni robocze. Natomiast między ING dochodzi od razu Emotikon: Szczęśliwy.

Odpowiedz
0 Lajków
Pazdi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-11-2018
Wiadomość 2 z 3 (18 585 wyświetleń)

Re: Re.: Nie dostałam Przelewu

@Lenkax321 Jeżeli zrobiłaś przelew ekspresowy z PKO BP na konto indywidualne w naszym banku i nie masz zajęć egzekucyjnych, to powinnaś mieć pieniądze do kilku minut. Jeżeli zrobiłaś przelew ekspresowy z PKO SA, to oni realizują takie przelewy od poniedziałku do niedzieli od 6:00 do 22:30. Jeżeli zrobiłaś przelew w tych godzinach, to powinnaś mieć pieniądze na naszym koncie osobistym do kilku minut.

Jeżeli nadal nie otrzymałaś przelewu, to proszę Cię o kontakt z bankiem PKO. Będą mogli sprawdzić Twój przelew.

 

Tabelę dostępności banków możesz sprawdzić na stronie Express Elixir https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/ oraz Blue Cash https://bluecash.pl/spbc/out

 

@Pazdi wspomniałeś o przelewach wewnętrznych w złotówkach (między naszymi kontami PLN) i standardowych w złotówkach (między kontami w różnych polskich bankach)Emotikon: Szczęśliwy Możesz u nas też robić przelewy ekspresowe między bankami, które współpracują z Blue Cash oraz Express Elixir.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (18 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy