04-12-2020 13:33
Od dwóch dób nie działa Makler ING! To skandal, kiedy awaria się zakończy?
Bo naraża mnie to na wielkie straty! W takim razie czy ustawione zlecenia sprzedaży akcji będą zrealizowane?!
Wiadomo że nie, w takim razie ING powinien mi zwrócić pieniądze! Do reklamacji zamieszczę zrobione screeny niezrealizowanych
sprzedaży akcji w piątek 4 grudnia 2020 przy wzrostach! W poniedziałek zamykam konto i zmieniam Maklera na bezawaryjnego, godnego zaufania.
Proszę mi zwrócić pobrane marże i opłaty za konto elastyczne w ING!
OD
04-12-2020 15:03
Pracujemy nad tym, aby dostęp do modułu Makler przywrócić jak najszybciej.
Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |