Odpowiedz

Co mnie najbardziej irytuje w nowej stronie

Aż musiałam się zarejestrować to numer konta!jak potrzebuję na szybko nr konta żeby komuś podać to nie ma, drodzy specjaliści od stron internetowych nr konta powinien pojawiać się po zalogowaniu na pierwszej stronie, a nie że ja muszę szukać po stronie gdzie on jest.

Po drugie jak można pobrać pdf z jednej transakcji da się w ogóle?

To tyle w temacie poza tym nie lubię tej nowej strony, bo jest mało intuicyjna, mało czytelna i funkcjonalna, pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
gosia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-07-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 453 wyświetleń)

Re.: Co mnie najbardziej irytuje w nowej stronie

Potwierdzenie w formacie PDF możesz pobrać w historii swojego konta. Po zalogowaniu wejdź w "Moje finanse", wybierz konto, które Cię interesuje, a następnie skorzystaj z opcji "Historia". Po odnalezieniu konkretnej transakcji wystarczy na nią nacisnąć i wybrać opcję "Pobierz jako PDF".  Numer swojego rachunku sprawdzisz naciskając na konto, które Cię interesuje. Twoje sugestie przekazaliśmy do zespołu zajmującego się rozwojem Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 372 wyświetleń)

Re.: Co mnie najbardziej irytuje w nowej stronie

Bo to nie jest strona aby coś szybko zobić. To jest strona dla amatorów wodotrysków którzy raz na dwa dni robią zamówienie w pizzerii on-line.

Jedynym rozwiązaniem że by coś szybko zrobić to korzystanie ze "starej  wersji".

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 353 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy