Odpowiedz

Oprogramowanie aplikacji to tragedia

Może IT wzięłoby się do roboty i zrobiła aplikację tak, żeby się dało przejść weryfikację?

zdjęcia dowodu są robione automatycznie bez właściwego ustawienia dowodu i nie da się zdjęcia poprawić. po prostu tragedia

Odpowiedz
0 Lajków
Seihe
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 163 wyświetleń)

Re.: Oprogramowanie aplikacji to tragedia

Wczoraj w godzinach popołudniowych wgraliśmy poprawkę. Ten kłopot nie powinien już występować.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 099 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy