Odpowiedz

Brak wyboru biletu

Hej.

Mieszkam w Kaliszu. Czasami jeżdzę autobusami. Postanowiłem zmienić apkę moBilet na apkę z banku. Ale u Was przy wyborze biletu brakuje  JEDNODNIOWEGO za 7 zł. W moBilet on jest.

Co można z tym zrobić ?

Odpowiedz
0 Lajków
jacobi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
2
11-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 238 wyświetleń)

Re: Brak wyboru biletu

Hej, 
dziękujemy za Twoją sugestię. Będziemy planować zmiany w biletach komunikacyjnych. Wymagają one dodatkowych zmian z dostawcą, dlatego nie jest to krótkie zadanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy