Odpowiedz

Brak wyboru biletu

Hej.

Mieszkam w Kaliszu. Czasami jeżdzę autobusami. Postanowiłem zmienić apkę moBilet na apkę z banku. Ale u Was przy wyborze biletu brakuje  JEDNODNIOWEGO za 7 zł. W moBilet on jest.

Co można z tym zrobić ?

Odpowiedz
0 Lajków
jacobi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
2
11-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 269 wyświetleń)

Re: Brak wyboru biletu

Hej, 
dziękujemy za Twoją sugestię. Będziemy planować zmiany w biletach komunikacyjnych. Wymagają one dodatkowych zmian z dostawcą, dlatego nie jest to krótkie zadanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (856 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy