10-07-2021 12:05
Witam,
chcialbym skorzystać z aplikacji ING office ale cały czas otrzymuje komunikat (podczas aktywacji aplikacji), ze konto jest już powiązane z moim urządzeniem. Usunięcie ww. urządzenia nawet nie zmieniło komunikatu. Załączam zdjęcie komunikatu.
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
pozdrawiam,
kamil
11-07-2021 12:02
Czy próbowałeś odinstalować aplikację ING Office z telefonu i pobrać ją na nowo? Jeśli mimo to kłopot się powtórzy, to zadzwoń proszę na wsparcie pod numerem 32 357 88 77. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00. Możesz też skorzystać z adresu mejlowego wsparcie@ingksiegowosc.pl
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |